Методична скарбниця



Конспект уроку з природознавства "Птахи навесні. Пора гніздування"



Конспект уроку "Закріплення звукових значень букви "Те". Читання слів. Опрацювання оповідання "Ластівка".


Конспект уроку "Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Складання і розв'язування задач".


Конспект уроку "Зимова казка".


Конспект уроку  "Складання задачі за малюнком. Задачі на знаходження остачі. Складання задачі за поданою рівністю".

Конспект уроку "Робота з природними матеріалами. Створення аплікації "Букет"".


Конспект уроку "Швидкість. Одиниці швидкості. Задачі на знаходження швидкості".

Конспект уроку "Закріплення звукових значень букви "Де". Складання розповіді за серією малюнків".

Конспект уроку "Закріплення знань про склад числа 6. Шестикутник. Обчислення значень виразів."

Конспект уроку "Спосіб округлення чисел при додаванні і відніманні. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого множника."

Конспект уроку "Дія додавання. Закони додавання. Табличне і позатабличне додавання."

Конспект уроку "Узагальнюючий урок "Нежива природа"

Сценарій свята "Прощавай, Букварику!"

Презентація "Зимовий ліс".

Презентація "Подорож планетами Сонячної системи. Урок математики 2 клас".

Презентація "Тварини рекордсмени".

Презентація з математики 1 клас.

Малюнковий диктант з української мови 2 клас 

Виховний захід "Посвята в школярі"

Сценарій виховного заходу "Свої права ти добре знай, іх шануй і поважай" 












Кейс-урок  "Чому осінь щедра пора?"
                    Розгортка Природнича






                   Розгортка Літературна




                   Розгортка Математична



 Розгортка Мовна

               
                      Розгортка Творча


Розгортка Музична

        Кейс-урок "Якою буває вода?
                  Розгортка Природнича

                
              Розгортка Весела лабораторія




                   Розгортка Музикальна

Розгортка Математична

            Розгортка Веселий кінозал



                   Розгортка Творча




Кейс-урок "Як піклуватися про домашніх улюбленців"
                   Розгортка Літературна


              
Розгортка Пізнавальна
                                       

                                              
                               

             Розгортка Математична
                          



                   Розгортка Творча


                                    
                                         
                                         

                     Кейс-урок "Місяць-природний супутник Землі"

1етап. Хвилинка фенологічних спостережень.




2 етап. Дружні спогади про планети Сонячної системи.
1.Робота в парах "Виправ помилку" (Перевірка роботи за презентацією "Сонячна система" та журналом "Колосок")
2)Гра "Чомусики"






3 етап. Літературний
1)Робота з кросвордом

2)Відгадування загадок. Робота з казкою "Земля і місяць"
4 етап. Дослідницький
1)Виступ юних дослідників "Що я знаю про Місяць"






2)Перегдяд відеозапису "Місяць-природний супутник Землі"




3)Фізкультхвилинка "У ракету дружно сіли і на Місяць полетіли"
5 етап. Розвиток мислення.
1)Довідкове бюро "Цікаві факти про Місяць"
Гра "Вірю-не вірю" 
2)Робота в парах "Завдання на картках"
2)Математичні цікавинки.

6 етап. Дитяча творчість.
1)Складання твору-фантазії "Мій політ на Місяць"
2).Місяць в колискових піснях, прикметах. 

7 етап. Підсумковий.Прийом "5 речень"
Домашнє завдання "Спостерігати за формою Місяця на небі у різні дні. 


Кейс-урок "Речення. Види речень за метою висловлювання та інтонацією"
1 етап.Природничий
Повторення вивченого про текст і його види на основі розповідей спостережень учнів за змінами в природі. 
2 етап. Мовний "Життя птахів у рідній мові"
1)Кейс-завдання "Відгадування анаграм"
Поділ учнів на групи. Повторення правил роботи в групі.


2)Складання речень в групах "Мозковий штурм" (скласти найдовше речення)
1група: Прилетіли синички...
2група:Снігурі сиділи...
3група:Горобці в саду...
4група: Сойки запасаються...
3) Вивчення нового матеріалу про види речень за метою висловлювання та інтонацією.
4) Робота в зошитах.
5)Опис улюбленої пташки.


3 етап. Пошуковий.
1) Робота в групах. Цікаві факти про життя пташок.






2) Перегляд відео про життя пташок.


4 етап. Релаксація.
1) Слухання співу пташок.
2) Фізкультхвилинка в групах.




5 етап. Кейс "Пташина математика"
6 етап. Літературний.
1)Слухання і аналіз твору Анатолія Качана "Крихта хліба"
2)Кейс "Пташиних загадок"
3)Колективне складання меню для птахів.
7 етап. Дитяча творчість.
Розфарбовування пташки групи "Малюнок по колу"
(За командою вчителя один учень з групи розпочинає розфарбовувати пташку, за командою "Стоп" зупиняє роботу і передає малюнок сусіду і т. д. до слів "Стоп гра")









8 етап. Підсумковий
Інтерактивна гра "Мікрофон"
Оцінювання роботи групи іншими групами.

Кейс-урок "Площа. Одиниці вимірювання площі"
                        Хід уроку
І етап. Організаційний.
Поділ учнів на команду дівчат і команду хлопців.
ІІ етап. Літературно-природничий.
1.Зачитування вірша про планету Земля.
2.Повідомлення учасників груп інформації про материк, на який хочуть відправитися у подорож.


3.Робота з картою. Гра "Хто швидше знайде"

4.Створення "Асоціативного куща" до слів: океан, материк.
ІІІ етап. Математичний
1.Гра "Хто швидше відв'яже канат"

2.Математичний диктант на палубі корабля.

3.Бесіда про швидкість руху різних видів транспорту.
Тренувальні вправи на визначення швидкості, відстані, часу.

4.Повідомлення теми і мети уроку. 
Застосування знань та вмінь учнів у нестандартних умовах.
5.Каліграфічна хвилинка.
Записати каліграфічно цифрами дату початку подорожі:день, місяць і рік. 
Утворити з поданих цифр 3 нові числа.
Назвати парні, непарні, круглі числа.
6. Розв'язування задач на обчислення площі і периметра палуб кораблів дівчат і хлопців.

ІV етап "Цікавий кінозал"
Перегляд відео про материки, на які пливуть діти.





Фізкультхвилинка.
Дівчата із свого корабля показують вправи для хлопців, пізніше хлопці показують вправи для дівчаток.
V етап. Мовний.
Команда  дівчаток  складають розповідь про свою країну для жителів материка, на який пливуть. Команда хлопчиків-про своє село.
VІ етап логічних математичних завдань.
1.Виконання завдань із підручника.
2.Розгадування ребусів від жителів материка (дівчата)

3.Розв'язування веселих і дотепних задач від жителів материка(хлопці)

4.Малюнковий диктант.
Креслення шляху пересування по материку.
VІІ етап "Умілі руки".
Виготовлення подарунків із пластиліну для  нових закордонних друзів.
VІІ етап. Підсумковий.
1.Враження команд від подорожі.
2.Складання запрошення в гості до своєї країни.












Немає коментарів:

Дописати коментар